Little stories
sentiasa ku ingat kamu :)
Friday 24 May 2013 • 00:08 • 0 Sweety

(Ayat Kursi)



Kenapa hati sentiasa merasa takut apabila memikirkan tentang hamba Allah yang tidak boleh berkawan dengan manusia? sedangkan aku harus takut kepada Allah.S.W.T bukan dia ! bukan makhluk ciptaannya yang aku harus takutkan :'( . hmmm, perasaan yang tak pernah datang sebelum nieyh , tiba tiba datang sekelip mata setelah ustad tempat aku study scan aku , doa yang ustad tu suruh aku baca ialah ayat KURSI and lakukan step by step yang dia tunjukkan untuk menjauhkan makhluk yang tak pernah aku undang pergi jauh dari tubuhku . aku taknak hidup dalam keadaan JAHIL seperti dulu , kuharap Allah sentiasa mendengar doa-doa aku :)




'' Tidak Pernah Berhenti Berdoa Untuk Kebaikan ,
Sentiasa Ku Ingat  Allah S.W.T Yang Sentiasa Mendengar
Doa-Doa Hambanya Yang Lemah''


Welcome!


Assalamualaikum!My name is anggun. 18 years old.Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats.You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog. bold italic underline strike




Tagboard

Kisah silam



Big thanks


Template: Aulia | Izyanyancinnamon
Basecode:Aulia
Design by: Izyanyancinnamon
Header: Farhan
Edited: anggun